مخابرات

شبکه تلفن (VOIP)

امروزه اهمیت ارتباط موثر شما با مشتریان و شرکای تجاری تان برکسی پوشیده نیست و شبکه تلفن به عنوان قدیمی ترین و اصلی ترین ابزار ارتباطی حتی با پیشرفت چشمگیر شبکه های ارتباطی هنوزجزء اصلی ابزار ارتباطی مورد استفاده است. شرکت مهندسین عارف با بیش از 15 سال تجربه اجرایی و علمی در این زمینه آمادگی تجهیز مجموعه شما با استفاده از آخرین تکنولوژی های شبکه (VOIP) را دارد.

مرکز تلفن

سانترال یا مرکز تلفن چیست؟

مرکز مدیریت تماس تلفنی(کال سنتر)، امکان مدیریت، تشکیل صف، توزیع، تفکیک، ضبط و پاسخگویی به تماس ارباب رجوع را دارا می‌باشد.
مرکز تلفن IP یا سانترال IP و به عبارت فنی تر یک IPPBX سیستمی است که با استفاده از تکنولوژی VOIP تعدادی ورودی شهری از شبکه مخابراتی را به تعدادی تلفن داخلی IP یا آنالوگ متصل میکند.

از شناخته شده ترین سانترالهای IP میتوان به Simens, Panasonic, Yeastar اشاره نمود.
مراکز تماس تلفنی می توانند برای مقاصد مختلفی نظیر سیستم ارتباط با مشتریان ، سیستم ارتباطات مردمی ، سیستم تلفن گویا ، سیستم نظر سنجی ، سیستم ثبت شکایات و یا ثبت درخواست مورد استفاده قرار گیرند.

اهداف اصلی سامانه مرکز تماس(کال سنتر) عبارتست از:

تسهیل برقراری تماس با مرکز و پاسخگویی آسان
کنترل تماسهای ورودی و هدایت هوشمند تماس
کاهش تماس های ناموفق
افزایش رضایتمندی مخاطبان
بهبود عملکرد و افزایش کیفیت در ارائه خدمات
استفاده بهینه از زمان و نیروی انسانی

تلفن گویا

بصورت کلی به همه سیستمهای که بصورت خودکار تماس تلفنی را پاسخ داده و خدماتی را از طریق خط تلفن در اختیار تماس گیرندگان قرارمی دهند سیستم تلفن گویا گفته می شود .

این خدمات می تواند بخش راهنمای صوتی جهت ارتباط با داخلی ها ، صنوق صوتی ، ارسال و دریافت فکس و یا هر نوع خدمات دیگری باشد .

تلفن گویا چه کاری برایم انجام می دهد؟

  می تواند در زمان تعطیلی خدمات شما را بصورت صوتی برای مخاطبین توضیح دهد.

    می تواند در روزهای تعطیل لیست قیمت را برای مخاطبین فکس کند.

    می تواند اکثر فعالیت منشی شما را در ساعات اداری انجام دهد و او سرگرم کارهای مهم تر شود:

    تماس گیرنده ها را به داخلی مورد نظر متصل نماید.

    سوالات تکراری را بصورت صوتی پاسخ گوید.

    کاتالوگ ها را برای تماس گیرنده ارسال کند.

    می تواند فکس های گروهی شما را ارسال کند.

    می تواند…

خدمات ما

با نگاهی گذرا به سابقه اجرایی این شرکت به وضوح آن را در ده انتخاب اول شما برای مشاوره، طراحی و اجرای سیستم با توجه به نیازمندیهای شما قرار خواهد داد.

شرکت مهندسین عارف شما را در موارد ذیل بی نیاز خواهد ساخت:

  • نیاز سنجی، طراحی و تامین و اجرای مراکز تلفن تحت شبکه.
  • طراحی و اجرای کال سنتر با بالاترین راندمان پاسخگویی و انعطاف با توجه به ترافیک تماس شما.
  • گزارش گیری و آنالیز تماسهای دریافتی و خروجی به صورت Cloud Based .
  • آموزش، ارایه خدمات پس از فروش و نگهداری.
تلفن گویا

تلفن گویا

تلفن سانترال

تلفن سانترال

تلفن گویا

مرکز تلفن

پاناسونیک

پاناسونیک

نظرات کاربران

محمد حسین

من از خدمات عارف بسیار راضی هستم .

با تشکر از اقای قاضی

مدیر محترم عارف

محمد حسین
حامد

من برای شرکتم از خدمات تلفن سانترال از شرکت عارف استفاده کردم و عالی بود.

حامد