يك سيستم تلفن گويا با ارائه خدمات به مراجعين و داشتن سيستمهاي پاسخگويي به مشتريان، يكي از مهمترين عوامل سودآوري و پيشرفت مجموعه است.
با توجه به پیشرفت سرویس های تلفني و در دسترس بودن تلفن براي عموم جامعه، اولين و مهمترين راه ارتباط مردم با یک سیستم تلفن است.
به همین علت قسمت روابط عمومي و پاسخگويي به مراجعين يكي از اساسيترين نيازهاي هر سیستم است .
که نقش اساسی را نیروی انسانی در چرخاندن آن ایفا می کنند.
به همین منظور برای کم کردن هزینه، سيستمهايي تحت عنوان تلفن گويا مورد استفاده قرار می گیرد كه اين سيستمها ابزاري براي ارتباط مستقيم و دريافت اطلاعات از مركز ميباشند .
تلفن گویا به صورت اتوماتیک برای مراجعین با يك خط تلفن معمولي، اطلاعات لازم را به صورت صوتي دريافت كند.
تلفن گویا چه چیزی ارائه می کند؟
تلفن گويا برای نمایش اطلاعات سازمان به صورت اتوماتیک و از طریق تماس تلفنی می باشد.
نمونه ای از اطلاعاتی که در تلفن گویا ارائه می شود عبارتند از :
- معرفی اهداف
- معرفی زیر بخشها و واحد های سیستم
- در اختیار گذاشتن آدرس ها و شماره تلفن های بخش ها
- اطلاع از اخبار مهم نظیر نمایشگاه ها، کنفرانس ها و یا مناسبت ها
- معرفی دوره های زمانی خاص برای سیستم

آخرین نظرات